Ofte stillede spørgsmål
Kan produkter leveres til min region?
Ja, vi er stort set i stand til at sende vores produkter til hele verden. Hvis destinationen er uden for EU eller Norge, skal der betales indenlandsk moms og told. Disse omkostninger er ikke inkluderet i den endelige pris, du ser på vores hjemmeside. Hvis du støder på problemer eller fejlmeddelelser under checkout, der indikerer noget andet, skal du bekræfte, at den valgte vare color er tilgængelig, og at din indkøbskurv kun indeholder de varer, du har til hensigt at købe. Hvis problemerne fortsætter, bedes du kontakte vores supportteam for at få yderligere hjælp.
Skal jeg have en konto for at handle?
Du behøver ikke at oprette en konto for at afgive en ordre. Men hvis du opretter en konto, kan du gemme dine forsendelsesoplysninger, se ordrehistorik og se dit produkts garantioplysninger. Yderligere funktioner vil blive føjet til kontosiden i den nærmeste fremtid.
Hvor lang tid tager det at få min ordre?
Leveringstiden varierer afhængigt af, hvilket land du befinder dig i.
Sverige: 1-3 arbejdsdage
EU: 2-4 arbejdsdage
Norge: 3-5 arbejdsdage
Andre lande: 6-8 arbejdsdage
Kan jeg spore min ordre?
Ja, du modtager en sporingsmail, så snart vi sender din ordre. Eller du kan logge ind på din konto og se sporingsoplysningerne der.
Hvad er jeres returpolitik?
Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret, hvis du er privatkunde. Det betyder, at du har 14 dage, efter at du har modtaget din ordre, til at annullere købet og sende produktet tilbage til os for at få pengene tilbage.
Hvad hvis jeg har glemt at tilpasse min ordre på købstidspunktet?
Hvis du opdager, at du har glemt at tilpasse dit produkt, efter du har gennemført din ordre, skal du kontakte os så hurtigt som muligt. Vi kan ændre ordren, så den indeholder din ønskede tekst til en simpel plade, eller annullere ordren, hvis det er nødvendigt, så du kan afgive en ny, korrekt tilpasset ordre. Vi er her for at hjælpe med ændringer for at sikre, at du er tilfreds med dit køb.
Hvad skal jeg gøre, hvis der mangler en del af min ordre?
Vi undskylder for de tilfælde, hvor en ordre ankommer med en manglende vare. Hvis det sker, bedes du kontakte os med det samme, så sender vi den manglende vare så hurtigt som muligt. Vi værdsætter din tilfredshed og bestræber os på at udbedre eventuelle problemer med din ordre med det samme.
Hvad gør jeg, hvis postkassen er beskadiget ved levering?
Hvis du har modtaget en beskadiget postkasse, beklager vi ulejligheden. Kontakt os så hurtigt som muligt og send os billeder af skaden. Vi vender tilbage til dig og finder en passende løsning.
Hvordan kan jeg få en ekstra nøgle til mit produkt?
Hvis du har brug for flere nøgler til en Flexbox-postkasse, og du har en eksisterende nøgle, kan du købe en blank nøgle hos os. Når du har den blanke nøgle, kan du få den kopieret hos en lokal låsesmed ved hjælp af den nøgle, du allerede har. Hvis du har mistet alle nøgler, er der ikke andet at gøre end at købe en ny lås.
Er der nogen kampagner, rabatter eller koder til rådighed for jeres produkter?
Fra tid til anden tilbyder vi kampagner, rabatter og særlige koder til vores kunder. Hvis du vil holde dig opdateret om disse muligheder, kan du abonnere på vores nyhedsbrev eller tjekke vores hjemmeside regelmæssigt.
Hvordan får jeg en erstatningsnøgle eller -plade til en postkasse fra en tidligere bopæl?
Hvis du er flyttet ind i et hus med en eksisterende postkasse fra vores sortiment og har brug for en erstatningsnøgle eller navneskilt, kan du bestille dem direkte fra vores hjemmeside. Hvis du er i tvivl om den specifikke model eller colorer du velkommen til at sende os et billede af postkassen, så vil vores team med glæde vejlede dig om, hvordan du bestiller.
Hvornår vil en bestemt color af et produkt tilbage på lager?
Vi forstår, at vores kunder er interesserede i forskellige color muligheder for vores produkter. Specifikke farver på varer kommer typisk på lager igen inden for et par uger. Du kan tilmelde dig for at modtage meddelelser om genopfyldning af bestemte varer ved at tilføje din e-mail via vores produktside, så du straks bliver informeret, når varen er tilbage på lager.
Hvordan får jeg en kopi af min faktura?
Det kan du sagtens! Vi kan levere en kopi af din faktura efter anmodning. Hvis du har brug for en kopi, bedes du sende os en e-mail, så vedhæfter vi den til vores svar, så det er nemmere for dig.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min betaling via Klarna, er min ordre gået igennem?
Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse efter at have foretaget en betaling via Klarna, skal du kontrollere den e-mailadresse, der blev brugt under betalingsprocessen. Hvis den e-mailadresse, du har angivet, er korrekt, og du stadig ikke har modtaget en bekræftelse, bedes du sende os e-mailadressen, så vi kan søge efter din ordre i vores system. Hvis der blev brugt en anden e-mailadresse, bedes du dele den med os, så vi kan hjælpe dig yderligere.